dilluns, 23 de març del 2009

AUTOAVALUACIÓ PAC 1.3.

conclusions:
Per una banda, assenyalar que el fet d’elaborar un mapa conceptual ajuda a estructurar pensaments, interioritzar conceptes i a relacionar-los entre ells per així, propiciar aprenentatges significatius.

Voldria destacar la complexitat d’interrelacions entre C-T-S-E, de mútua interdependència. Però destacaria la idea que la tecnologia no és neutra i per tant (en contra dels mites i creences populars) reprodueix els ajustos i desajustos del context que l’alimenta i en el qual es genera.

Per finalitzar, totes aquelles persones que treballen d’una manera o altra en el món educatiu han de ser competents en NTIC i a la vegada vetllar per la capacitació dels alumnes. Els docents cal que per una banda aprofitin les múltiples avantatges que aquesta ofereix i a la vegada cal que la transmetin. És a dir, vivim en una societat marcada per l’ús de les Noves tecnologies, les trobem a quasi bé tots els àmbits; i cal treballar amb les futures generacions per a que siguin autònoms i responsables en el seu us.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada